Dag

Landstingspolitiker (s) från Stockholm.

onsdag, juni 22, 2005

Sommar, midsommar och skärgård

I mitt förra blogginlägg fick jag en magsur kommentar av en liberal, som gnällde över att jag som landstingsråd, inte enbart sysslar med sjukvårdsfrågor. I den glada traditionen att reta liberaler, tänkte jag bara meddela, att jag just nu är uppfylld av sommarlängtan, midsommarlängtan och skärgårdslängtan.

Apropå skärgårdslängtan så kan jag inte låta bli att tipsa om den alldeles utärkta hemsidan Ellennet, som ger utförliga seglingsbeskrivngar över hela östersjöområdet. Om dina vägar bär ut över havet i sommar så är sidan väl värd ett besök. bakom Ellenet står mina goda vänner Mikael och Magnus.

Innan min midsommarlängtan helt tar överhanden så är det väl lika bra att medge att jag i morgon ska ha ett möte med en tvärpolitisk arbetsgrupp rörande citybanan. Något säger mig att jag kommer återkomma till den längre fram här på Bloggosfären.

Hur som helst ha en glad och god midsommar.

Bloggtoppen.se