Dag

Landstingspolitiker (s) från Stockholm.

fredag, april 21, 2006

Jag tror att det går vägen

Efter att ha tillbringat en dag på diverse arbetsplatser i västerort så måste jag säga att jag känner mig optimistisk. Det är bra stämning. Slaskjournalistiken verkar inte ha avsatt särskilt djupa intryck bland väljarna. Otroligt nog är folk faktiskt mer intresserade av politik och hur framtiden skall se ut än av diverse skandaler.

Sen får jag en mer positiv känsla än vad jag hade för fyra år sedan. Det kommer nog att gå vägen det här.

2 Comments:

At 3:47 em, Blogger fredrik said...

Jag har varit på dörrknackning och politiskt torg i Fisksätra idag. I princip bara positiva reaktioner. Och moderaterna kurade ihop sig bakom sitt bokbord och pratade med varandra. Inte så konstigt kanske eftersom mindre än tio procent av fisksätraborna valde att rösta på dom i valet 2002.

 
At 11:07 fm, Blogger Dag said...

Bra. Det intressanta är att när jag pratat med andra som varit ute på arbetsplatsbesök så omvittnar flera av dem samma sak. Bra, vänlig stämning. Frågor om politik och framtid. Ointresse för de så kallade skandalerna.

 

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se