Dag

Landstingspolitiker (s) från Stockholm.

måndag, oktober 30, 2006

Conny 40 bast!!!


Jag börjar känna mig gammal (tror jag). När de som bara igår var alldeles nybakade SSUare i ungdomsklubben i Rågsved (Lucidor) helt plötsligt fyller 40, så börjar man ju fundera.

Conny är en jäkligt bra grabb. Kanske inte direkt min kandidat till posten som superdiplomat. Men han är rakryggad och modig som få. En egenskap som fler i den politiska värden borde försöka tillägna sig.

Grattis Conny! Posted by Picasa

3 Comments:

At 9:56 em, Blogger Linnea said...

"När de som bara igår var alldeles nybakade SSUare i ungdomsklubben i Rågsved (Lucidor) helt plötsligt fyller 40, så börjar man ju fundera."
Ja, tack fundera gärna ett varv extra på just det.
För kära herr Larsson: Det är såna som tänker som du som gör att vi ständigt o jämnt har en så fantastisk föryngring i det här partiet....

Men stort grattis i efterskott till Conny!

 
At 1:32 em, Blogger Dag said...

Ja, jag förstår poängen. Det är väl bara att anmäla sig till Onsdagsklubben.*

* sammanslutyning av pensionerade arbetarrörelseveteraner

 
At 11:26 em, Blogger Linnea said...

Nädå- du förstod inte alls poängen :-) Jag menade snarare att när du, och ett antal med dig, fortfarande ser Conny 40 bast som nästan SSU:are, så är det ganska svårt de som faktiskt är SSU:are att ta sig fram. Och även de som är någonstans mellan Conny och SSU:are.
Det är poängen.
Men lugn du, vi behöver några vita, medelålders, heterosexuella män i toppen. För min del får du gärna vara en av dem ett tag till innan du beger dig till Onsdagsklubben.

 

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se