Dag

Landstingspolitiker (s) från Stockholm.

tisdag, december 18, 2007

Hemma hos Adelsohns....

Jag har varit dålig på att blogga på sistone. Men kan ändå inte låta bli att dela med mig av SVD skriverierna om hur Adelsohns har det hemma hos sig. Ulf är tydligen förbannad över hur SVD behandlar moderaterna. De är tydligen medskyldiga till Allianshögerns oppinionsmässiga förfall.

Själv hade jag som de uppmärksamme läsaren av denna blogg vet allvarliga synpunkter på DN:s mycket vinklade sätt att skildra den förra valrörelsen.

Sen upptäcker jag att det finns stora likheter mellan Lena och Anna.....

"Kulturministern låter
senare hälsa via sin pressekreterare att den enda uppfattning om SvD som hon delar med sin make är att de fått det mycket trevligare vid frukostbordet sedan hennes make slutat hetsa upp sig över morgontidningen."

2 Comments:

At 7:43 fm, Anonymous Anonym said...

Jag trodde du gått från DN till Svd
Herr Nilsson

 
At 9:33 fm, Blogger Dag said...

Det stämmer. Vilket kan tyda att på att herr Adelsohn partiellt har rätt. På nyhetsplats är SVD en obunden seriös tidning. Vilket man inte kan säga om DN.

 

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se